Kontakt
Górki 3A
Kwidzyn, 82-500
biuro@snart.pl
+48 669 616 697
Follow Us

Snart - we are there for You.

Internet

Personalizacja, sztuczna inteligencja, automatyzacja – to tylko kilka pomysłów na to, jak ma wyglądać internet przyszłości.

Czy lodówka rzeczywiście sama zamówi składniki na śniadanie, gdy my będziemy odwiedzać wirtualną rzeczywistość? O tym pisali specjaliści od marketingu w raporcie „Trendy w polskim biznesie internetowym.”

Początków Internetu, czyli globalnej sieci komputerowej, należy szukać pod koniec lat 60. w Stanach Zjednoczonych. Wtedy powstawał tam wojskowy ARPANET – protoplasta sieci jaką znamy dzisiaj. Po raz pierwszy Internetu „użyto” w Polsce w 1990 roku.

Od tamtej pory rozwijał się w bardzo szybkim tempie przechodząc kolejne fazy. Termin „sieć 2.0” spopularyzowano w 2004 roku. Oznacza on wykorzystanie internetu jako platformy, z której korzystają kolejne aplikacje, i która żywi się materiałami tworzonymi m.in. przez samych jej użytkowników. Przykład? Ewolucja od stron encyklopedii w sieci do Wikipedii.

Jak wyglądać będą dalsze zmiany w internecie? – Treści wysokiej jakości wyprą z internetu banalny kontent – twierdzi Jovan Protic, COO Grupy Onet RAS Polska cytowany w raporcie „Trendy w polskim biznesie internetowym”.

.

Specjaliści wypunktowali siedem dróg rozwoju internetu. Oto one.

Personalizacja

Aplikacja i urządzenia podłączone do sieci zbierają o nas coraz więcej danych. Dzięki temu zmienić ma się między innymi komunikacja marketingowa w internecie.

– Każda kampania, reklama, jej kontekst, elementy będą spersonalizowane i skrojone pod konkretnego użytkownika – mówi Szymon Ślipko, CEO/ strategy director agencji Shake Hands. Wizja, w której firmy mają zebraną o nas tak dokładną wiedzę może być jednak dość przerażająca. Czy odbiorcy przestaną przez to blokować reklamy w sieci?

.

Post a Comment